Ważne rady dla odchudzających się! Musisz je poznać.

by:

Odchudzanie

Wiele osób zabierających się za odchudzanie kompletnie nie wie od czego zacząć a potem jak przejść przez ten proces. Jeśli i Ty jesteś w grupie tych osób poniżej przedstawiamy Ci kilka przydatnych rad, które zapewne przydadzą Ci się podczas kuracji odchudzającej.

11 ważnych rad dla odchudzających się!

Zastosuj się do wskazanych rad dla osób odchudzających się a cała kuracja przyniesie Ci większe efekty.

  1. W czasie odchudzania pamiętaj o odpowiednim nawodnieniu organizmu. Oczywiście rób to z głową. Jako picie wybieraj napoje nie słodzone oraz nie gazowane. Najlepiej jeśli będzie to woda lub świeżo wyciskane soki owocowe. .
  2. W Twojej diecie niech nie zabraknie produktów bogatych w błonnik. Spożywanie tego składnika pomoże Ci ograniczyć apetyt a także przyśpieszyć przemianę materii. Dobrym źródłem błonnika są warzywa strączkowe oraz produkty zbożowe.
  3. Do dań dodawaj przyprawy. Wiesz, że one też potrafią odchudzać? Takie właściwości ma np. pieprz cayenne (papryka kajeńska).
  4. Ważne podczas odchudzania, aby przyspieszyć efekt jest korzystanie ze sprawdzonych suplementów na spalanie tłuszczu. One nie zrobią za ciebie całej pracy, ale skutecznie przyśpieszą proces odchudzania.  Czytaj więcej o sprawdzonych spalaczach tłuszczu kliknij.
  5. Potrawy przygotowuj na parze, na pewno nie pieczone na głębokim tłuszczu. Najlepiej zaopatrz się w parowar, w którym będziesz mogła przyrządzać nie tylko smaczne ale i zdrowe posiłki.
  6. Zadbaj o aktywny tryb życia. Na początek nie muszą to być ćwiczenia wylewające ostatnią kroplę potu. Wystarczy jeśli zadbasz np. o codzienny, półgodzinny spacer bądź jazdę na rowerze.
  7. Nie omijaj posiłków! W ciągu dnia powinnaś zjeść minimum 5 posiłków czyli pierwsze i drugie śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację. Nakładaj je w porcjach niedużych i przeżuwaj powoli.
  8. Z pewnością podczas diety odchudzającej nieraz najdzie Cię ochota na słodycze. Od czasu do czasu możesz więc pozwolić sobie na gorzką czekoladę lub spróbuj zaspokoić organizm jedząc suszone owoce.
  9. Kiedy znudzą Ci się potrawy na parze możesz robić grillowane dania. Jest to świetny sposób na przygotowywanie jedzenia, które nie będzie miało dużych ilości tłuszczu.
  10. Uważaj na produkty typu light! Reklamy tych produktów mogą wprowadzić Cię w błąd. Są to produkty o obniżonej kaloryczności, ale nie oznacza to, że możesz ich jeść bez ograniczeń.
  11. Nie jedz na noc! Ostatni posiłek powinnaś zjeść minimum dwie godziny przed snem. To jest czas w którym żołądek zdąży strawić pożywienie.

Jak spalić tłuszcz z brzucha?

Czytaj więcej…

 

Anna Karpińska

Anna – absolwentka Wyższej Szkoły Biznesu i Nauk o Zdrowiu. Od lat jej zainteresowaniem jest dietetyka, zdrowy styl życia oraz sport. Przebyła różne kursy i szkolenia. Posiada wiedzę interdyscyplinarną dodatkowo z psychologii, anatomii, biochemii i zdrowia intymnego.

Comments are closed.